postfix 2.1

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 14:10:43 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 02:06:12PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> postfix? upgraduje? :D

No wiem, ze w przypadku postfixa to raczej nie ma sensu, ale taka jest
zasada, jakby to providowalo jakies liby to trzeb by juz bylo epocha
podbijac, zeby cofnac. Testowanie a isc do test. Do ready tylko jesli
jest juz pewne, ze do distro wejdzie.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org