plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 25 Wrz 2004, 23:00:28 CEST

On Sat, Sep 25, 2004 at 10:52:30PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> A to nie powinno gdzieś pójść (%{name}-static)?
>
> warning: Installed (but unpackaged) file(s) found:
>    /usr/lib/kde3/kio_plp.a
>    /usr/lib/kde3/libplpprops.a
	te 2 do plptools-kde-static
>    /usr/lib/klipsi.a
	klipsi-static
>    /usr/lib/libkpsion.a
	kpsion-static

no chyba że nie tak się robi,
ale raczej plptools-static to nie miejsce na to

a myślę że raczej nikt tego używał nie będzie więc po co sztucznie
powiększać listę pakietów ?
na serio nie wyobrażam sobie aby do czegokolwiek to się komuś mogło
przydać... chyba że sam będzie coś pisał to wtedy pewnie źródła
weźmie... jak chcesz, ja sensu w tym nie widzę

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _