Coś z kernelem nie tak, jeśli chodzi o DVD (kernel-2.6.7-3)

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 13:09:52 CEST

Dnia niedziela, 26 września 2004 12:20, Bartosz Taudul napisał:

> Chcesz kopiować voby za pomocą cp?

A co, nie da się? Mam błędy "attempt to access beyond the end of device".
Takie same błędy pojawiają się przy próbie odtworzenia filmu w playerze, czy
to xine czy to mplayer, niezależnie od płyty. Wg mnie jest jakiś problem z
odczytem płyt DVD przez kernel (albo mam walnięty napęd). Nie wiem jak to
diagnozować.

--
Roman Werpachowski