mozilla-addon-tabbrowser

Nie, 26 Wrz 2004, 20:39:47 CEST

Tomasz Pala wrote:

> chown u-x =mozilla
>
> Jak uruchomisz z roota mozillę z dodatkami to ona sobie 'uzupełni'.
> Niestety później nie umie tego usunąć. Ona w ogóle nie powinna tam
> grzebać.

Nie wiem, czy dobrze mi sie zdaje, ale chyba nie musze jej odpalac z root-a,
wystarczy, ze ja zupgrejduje o jeden rel.

> http://white.sakura.ne.jp/~piro/xul/doc/installation.html.en#uninstall
>
> Ale ja się w to bawił nie będę. Nawet kosztem usunięcia mozilla-addon* z
> Ac.

A nie wystarczyloby usunac/przegenerowac te pliki po deinstalacji kazdego
addon-a ? (kopiujac do %postun odp. sekcje z mozilla.spec)

> Problemem wg mnie jest używanie %ghost w %datadir (chrome.rdf na
> przykład).

Mozesz rozwinac?

BTW: chyba sie teraz domyslam, dlaczego mi na Ra+/usr over NFS mozilla po
odpaleniu jej przez root-a w ogole przestawala dzialac.

  phone (48)(58) 347 14 61