mozilla-addon-tabbrowser

Nie, 26 Wrz 2004, 21:35:42 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> IMO prawie na pewno wystarczy.
> Głupio trochę założyłem, że w %post/%postun mozilla jest to samo co w
> addons.

Jescze jedno mi wyszlo:
pod nieobecnosc mozilla-addon-tabbrowser, a przy zainstalowanym
mozilla-addon-moztweak nie dziala Preferences (nic nie mozna zmienic).

Ktos potwierdzi/zaprzeczy ?

> ano...

W ogole to trzeba by te regenerowane pliki sprobowac przeniesc do /etc
(/etc/mozilla?), ew. zostawiajac w /usr symlinki. Bo tak jak jest, to przy
/usr RO w ogole nie ma prawa dzialac.
Ale to pewnie juz post-Ac.

  phone (48)(58) 347 14 61