plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 27 Wrz 2004, 01:49:10 CEST

On Sun, Sep 26, 2004 at 01:13:27AM +0200, Bobby Spark wrote:

> a z tym kde_ to nie wiem, żeby było dobrze też by trzeba coś w plikach
> *.am i *.in zmieniać ?

I znów się człowiek czegoś nowego nauczył...

Udało mi się _skompilować_ plptools z unsermake, chyba nawet chodzi, ale
na ile dobrze to nie wiem, dziś już muszę iść spać.

W każdym razie z tym unsermake nie radzi to sobie z przygotowaniem
man'ów, i nie do końca z katalogami - wczystkie *.h mi wrzuca do
katalogu głównego (tzn do $DESTDIR), many zrobiłem ręcznie a z tymi
nagłówkami pewnie sobie poradzę, tylko ciekawe na ile dobrze będzie to
wszystko działać...

Coraz bardziej dochodzę do wniosku że znacznie łatwiej by było źródła
powkładać do jakoś normalnie zrobionych katalogów i do tego samemu
napisać minimalne ac/am, bo to co jest to ciężko poprawiać, jedynie da
się robić jeszcze większy bałagan...

albo: s/--with-kde.*// , to by było najprościej

P.S. sory jeśli ten mail niczego nie wnosi, gdzieś się musiałem
     wyżalić ;-/

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _