upgrade gnome-vfs2 i....

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 11:39:09 CEST

Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 11:21 +0200, Jarosław Kamper napisał(a):

> Chociaż po upgrade, którego na razie wstrzymałem, zależności będzie więcej.

[aflinta w dzpwork aflinta]$ rpm -ql gnome-vfs2|grep .so |xargs ldd|grep
hal
[aflinta w dzpwork aflinta]$ rpm -ql gnome-vfs2|grep bin |xargs ldd|grep
hal

Nie wiem na ile jest to poprawne co teraz zrobiłem, ale wynika z tego,
że hal jest tylko przy kompilacji potrzebny, a do działania może być
opcjonalny. Ale prosiłbym o wypowiedź kogoś bardziej obeznanego.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.