gg2.spec

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pon, 27 Wrz 2004, 12:34:42 CEST

Użytkownik duch w wla.pl napisał:

> gg2.spec do budowania potrzebuje /usr/lib/libstdc++.la
> a ten plik udostepnia libstdc++-devel
> wiec dlaczegop w innym devel?

bo ta zaleznosc nie pochodzi z gg2 tylko z innej biblioteki zależnej i
wynika z jakiejś zaleznosci, ale napewno nie z zależności wynikającej z
uzywania gtk/glib. Jesli tak by było to byłby błąd w libtool.
libstdc++ nie jest uzywane i nie jest potrzebne do zbudowania aplikacji
w gtk, dlatego ta zaleznosc musi wpadac z innego pakietu np gtkspell
ktory ma zaleznosc od aspell  a w pliku libpspell.la jest :
dependency_libs=' /usr/lib/libaspell.la /usr/lib/libstdc++.la
/usr/lib/libstdc++.la'

wiec proponuje dodac do aspell-devel dodac R:libstdc++-devel

a wogole to:
[krzak w afroman krzak]$ rpm -q --whatrequires libstdc++-devel
żaden pakiet nie wymaga libstdc++-devel

hehe

--
Marcin Krzyżanowski