Re: Niespójności na FTP

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pon, 27 Wrz 2004, 12:53:45 CEST

Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> havner (Wednesday 22 of September 2004 17:39):
> Odkad zjechalem hipisa jak dzieci kota to juz nie wkleja.

Znajdźcie sobie do jeżdżenia kogoś innego, co? Nie mam zamiaru bycia kotem. Kiedy wkleiłem *50* linijek _lub_ przynajmniej *zbliżoną* ilość, khe? Poza tym, skąd mam wiedzieć o czym wiesz, a o czym nie? Co jest zgłoszone, a co nie? Gdyby każdy wychodził z założenia, że nie ma sensu wklejać, bo pewnie już ktoś to zrobił, to ...

P. S. Możecie się przyczepić do niezawijanych linijek i OE ;P~

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>