SPECS (DEVEL): gcc.spec - glibc-devel is not needed to build kernel

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 27 Wrz 2004, 16:06:01 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 03:31:49PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Znaczy pokaz mi inny projekt oprocz kernela do budowy ktorego gcc jest
> uzywalne bez glibc-devel. I nie przesadzalbym czy jej nie nie bedzie. To jest
wszystko z uclibc, dietlibc
tam glibc-devel nie sa(lub nie powinny byc) potrzebne. a gcc jest
wymagany.

> logiczne ze do zbudowania programu napisanego w C bedzie potrrzebne libc,
> kernel jest wyjatkiem bo musi byc glibc-independent ale to jest jedyny
> program, przy ktorym zreszta obecnosc glibc-headers nie szkodzi, co wiecej
> nie wiem w czym ci przeszkadza glibc-headers w systemie.
zajmuje miejsce ;)
(i w przypadku uclibc/dietlibc moze wprowadzac problemy w linkowaniu)

czyli do jakich?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała