xargs...

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pon, 27 Wrz 2004, 16:58:43 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 04:49:25PM +0200, Arkadiusz Patyk wrote:

> Do tego co jest wykorzystywane w geninitrd IHMO można zliczanie olać.
ze zliczaniem argumentów raczej niema problemu, gorzej ilość znaków bo
wc też jest w /usr/bin, a ręcznie (w sh) może by się dało, ale na pewno
było by bardzo powolne

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _