SPECS: star.spec - remove idiotically added SECURITY NOTE: Revisi...

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Pon, 27 Wrz 2004, 16:59:38 CEST

Hi,
Paweł Gołaszewski (Monday 27 of September 2004 16:21):
> PRZECZYTAJ to co napisałem w commitlogu... Było poprawione, ale nie było
> na ftp-ie.
I to ma byc powod do trzymania nieaktualnego od dwoch wersji Security note w
specu? mail do havnera i niech puszcza.

> I nie, nie będę puszczał na buildery czegoś czego nie jestem w
> stanie sprawdzić, bo aktualnie nie posiadam buildera AC.
To nie trzymaj bezsensownych security note?

> P.S.: trawę trzeba dawkować w umiarkowanych ilościach...
Albo nie wrzucac niesprawdzonych rzeczy do speca.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org