upgrade gnome-vfs2 i....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:18:38 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 16:58:26 +0200, Marcin Krzyzanowski wrote:

> ale nie widzisz zależności pomiędzy tymi aplikacjami a gnome-vfs2 ? to
> dlatego ze ktos chce uzywac gnome bez gnome to w gnome ma nie byc połowy
> funkcji ?

A kto powiedział, że ma nie być? Wystarczy wydzieliś odpowiednie liby do
osobnych podpakietów.

> jak sie uzywa cos z kde to sie instaluje smieci z kde ktore instaluja
> swoje smieci i tak juz jest, zresztą nie tylko tam, i nie wiem o co cały
> ten raban.

O to, że KDE mi nie istaluje hotpluga uruchamianego na starcie systemu
ani udev/devfsd, które w znaczący sposób ZEPSUŁYBY działanie mojego
systemu (kernel bez obsługi jednego i drugiego).

> Problemem moze byc tylko ewentualnie nieprawidłowe działanie hal'a, ale
> to troche inna dyskusja powinna być.

A hal też startuje z systemem. Aplikacje KDE takich rzeczy NIE CIĄGNĄ.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/