mozilla-addon-tabbrowser

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:31:40 CEST

On Sun, Sep 26, 2004 at 20:39:47 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A nie wystarczyloby usunac/przegenerowac te pliki po deinstalacji kazdego
> addon-a ? (kopiujac do %postun odp. sekcje z mozilla.spec)

Zupełnie zapomniałem o regchrome i regxpcom, a sam wielokrotnie ich
używałem...

> Mozesz rozwinac?

Podczas instalacji pakietu - ok, to jest rw, ale podczas pracy może to
być ro, a mozilla uruchomiona z roota może chcieć tam grzebać. Te rdfy
całe to do /var powinny wylecieć.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/