upgrade gnome-vfs2 i....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:36:13 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 17:24:44 +0200, Artur Flinta wrote:

> Pech chce, że akurat część GNOME masz....

Mam też część KDE, które nie próbuje mi na starcie systemu uruchomić
kdeinita i podmontować devfs.

> No to albo rybki albo akwarium, ja nie będę rozpierdalał funkcjonalności
> środowiska, tylko dlatego, że komuś dochodzi kilka pakietów ekstra.

Kilka pakietów mam gdzieś. Byle te kilka pakietów nie uruchamiało się z
systemem. Nie da się zrobić hal-libs i dbus-libs? Co w gnome-vfs2 używa
tych demonów?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/