upgrade gnome-vfs2 i....

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 22:02:22 CEST

Marcin Krzyzanowski <krzak w hakore.com> [27-09-2004 16:58]:
> ale nie widzisz zależności pomiędzy tymi aplikacjami a gnome-vfs2 ? to
> dlatego ze ktos chce uzywac gnome bez gnome to w gnome ma nie byc połowy
> funkcji ?

To nie jest ,,połowa funkcji''.

> jak sie uzywa cos z kde to sie instaluje smieci z kde ktore instaluja
> swoje smieci i tak juz jest, zresztą nie tylko tam, i nie wiem o co cały
> ten raban.

O często zbędną funkcjonalność, zaimplementowaną:
a) niezbyt sprawnie pod względem kodu (np. diagnostyka),
b) wątpliwie pod względem projektowym,
c) w sposób mający duże konsekwencje dla reszty systemu.

> Problemem moze byc tylko ewentualnie nieprawidłowe działanie hal'a, ale
> to troche inna dyskusja powinna być.

Nadmiarowe zależności, zwłaszcza w postaci usług, to również istotna
kwestia.  Ale to nawet *nie działa*.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]