Uaktualniony lstat.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 23:38:20 CEST

(Mon, 27 Sep 2004 23:11:18 +0200 (CEST)) Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org>:

> Czyli wszystko u ciebie chodzi po upgrade?

Tak używam tylko domyślnych wykresów, zaczął działać wykres użycia dysku
na jądrze 2.6, jeśli chodzi o konfiguracje własne, niestandardowe to się
nie wypowiadam, bo takich aktualnie nie mam. Zresztą rel 0.1 :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User