OOo i problem z edytorem równań...

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 11:18:41 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 10:25:30PM +0200, Witold Krecicki wrote:
> Wszystko byłoby OK, gdyby nie po upgrade do najnowszej wersji w edytorze
> zamiast '-', '+' itp. pojawialy sie duuuze biale plamy. Jest jakies
> rozwiazanie na to znane?

E, jaki oo ? u mnie 2.7 się zawiesza na próbie zapisu pliku,
-3 tez to robi samo. Przykro się naciąłem na wdrozeniu przy
pisaniu notatki :(

I kurcze nie umiem tego zdiagnozowac ...

A edytor równań działa dobrze, moze coś z fontami ?

Poszukaj wcześniej takiego wątku, ja o tym tez się rozpisywałem.

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service