OOo i problem z edytorem równań...

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 13:14:21 CEST

On Tue, Sep 28, 2004 at 12:18:59PM +0200, Michal Abramowicz wrote:
> strace prawdę powie, przy braku czegokolwiek wspólnego z KDE
> oo szuka usilnie kdefilepciker, które się znajduje w
> openoffice-libs-kde, po zainstalowaniu tegoż pakietu wsio działa
> znacznie wolniej, nie cche miec nic wspolnego z kde.

Dobra, gołe pdl ac, X11, fonty, WindowMaker, openoffice:
openoffice-1.1.2-3
openoffice-libs-1.1.2-3
openoffice-i18n-pl-gtk-1.1.2-3

I dalej szuka kdefilepicker. A ja nie mam zamiaru mieć nic wspolnego
z kde.

Panowie, powiedzcie mi lamerowi o co ***a chodzi z tym openofficem.

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service