Uaktualniony lstat.spec

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 13:42:14 CEST

Użytkownik Mateusz Murawski napisał:

> # /etc/init.d/lstatd status
> lstatd zabity ale podsystem zablokowany
> Takie cos dostaje po aktualizacji

[root w master root]# service lstatd status
lstatd (pid 4903) jest uruchomiony...

Podmieniłem tylko konfig w ./httpd.conf i śmiga (na starym konfigu też
śmigał). Jądro 2.6 nie wiem jak na 2.4, nie ma jak sprawdzić.
--
dzeus