jabberd 2.0s3

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 10:46:30 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 10:42:56AM +0200, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Ja też mam go ostatnio coraz bardziej dość, przy ledwo 2
> zarejestrowanych uzytkownikach zjada mi maszynę,

Możesz spróbować ponakładać te patche, to ma szanse działać dużo lepiej,
z tego co widzę to sporo popoprawiali.

> to co się musi dziać przy tysiącach :).

Był jeden co próbował (admin chrome.pl>

> Jaką polecasz rozsądną alternatywe?

Ja przeszedłem na ejabberd i jestem zadowolony. Ale ejabberd nie ma
migracji z jabberd2, jest tylko z jabberd 1.4, więc Tobie może być
wygodniej dalej z jabberd2 walczyć.

Pozdrowienia,
	Jacek