gcc i wlasne flagi

duch@wla.pl duch w wla.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 16:20:57 CEST

On Wed, 29 Sep 2004, Bartosz Taudul wrote:

> 						^^^^^^^^^^^
> Po co?
>
> wolf

masz racje wstawienie tej flagi nic nie zmienia
ale ja sie nie pytam o to czy flagi sa poprawne, ale jak je przekazac
do kompilacji, zeby builder uzywal tych anie swoich
a najlepiej z linni komend
bo mam jeden pentium3 i kilka atchlono i duronow

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo         GG#: 420515