plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 29 Wrz 2004, 16:38:06 CEST

On Wed, Sep 29, 2004 at 04:26:48PM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> i to:

> jest bardzo dobrym przykładem jak _nie_ modyfikować plików ze speca.
> Przez sed -i można robić zmiany typu s,/usr/lib,%{_libdir},g , tutaj na
> pierwszy rzut oka nie widać co się dzieje, a jest i duża szansa że przy
> następnej wersji taka sztuczka przestanie działać (szczególnie w
> przypadku configure.in.in). Przynajmniej te dwa wstawiłbym do patcha.

wiem że nie widać, poprostu chciałem pokazać jak to działa, jeśli się
nadaje to przerzucę to do patchy

> Tu byłoby czytelniej gdybyś pisał co wycinasz z M.am, a nie co
> zostawiasz. I też raczej widziałbym tu patcha.

brak było KDE_DOCS = kioslave, a reszta chyba też psuła
tu poprostu Makefile.am były strasznie dziwnie zrobione, unsermak'owi te
dwie linijki wystarczą

> Przy okazji, odpowiednie kawałki speca po zoptymalizowaniu:
>
> sed -i '/INCLUDES/s,$,-I$(top_srcdir)/include,'
> sed -i '/AC_OUTPUT/,/)/d;/_ALL_SOURCE/d'

jeśli jest akceptowalne to zrobię z tego wszystkiego patcha

> I poprosiłbym o jakiś opis czym się zajmuje cvs_fixes.patch, cobym miał
> co do commit loga wstawić.
cvs_fixes to wszystkie zmiany jakie do tej pory są w plikach źrodłowych
(h, cpp, c, cc) w cvs'ie, głównie zmiany pozycji nagłówków (kosmetyka),
zmiana iostream.h (obsloete) -> iostream, strstream -> sstream, tak
samo, do tego to co do tej pory było w patchach assert i c++; i niewiele
więcej

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _