mono vs wine

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 17:32:46 CEST

On niedziela 03 kwiecień 2005 17:17, Jakub Bogusz wrote:
> Jak (wiarygodnie) odróżnić .exe z bajtkodem zdatnym do uruchomienia
> przez mono od .exe z natywnym kodem x86/Win32?
> file nie odróżnia.
>
> W PLD do obsługi magica MZ jest rejestrowane WINE, co nie pozwala na
> bezpośrednie uruchamianie .exe z mono jako interpreterem.
>
> hugina mogę poprawić, żeby uruchamiał autopanog.exe przez mono, ale na
> dłuższą metę obecność w $PATH paskudnych *.exe niezdatnych do
> uruchomienia jest denerwująca.

[malekith w roke vmware]$ pedump /usr/bin/ncc.exe>/dev/null&&echo .NET
.NET
[malekith w roke vmware]$ pedump ziew.exe >/dev/null&&echo .NET
Can not open image ziew.exe
[malekith w roke vmware]$

Czyli rozpoznać się da. Tylko ktoś (tm) musiałby wyciągnąć odpowiedni kod, or
sth. (nie zdziwiłbym się, gdyby coś takiego można było wygooglać)