Neighbour table overflow && 2.6.11.5-3

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Nie, 3 Kwi 2005, 22:06:40 CEST

Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Nie wiem czemu się dziwisz - tablica arp-ów ci się skończyła.

root w zwrotnica proc # cat sys/net/ipv4/route/gc_thresh && arp -n | wc -l
16384
558

Nie używam arpd.

> A to nie wiem.

To źle ;-(

--
  . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |

Wiadomosc ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który
jest jej adresatem i moze zawierac poufne i/lub uprzywilejowane
informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przegladanie, przesylanie,
rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjecie
jakichkolwiek dzialan odnosnie tych informacji przez osoby lub podmioty
inne niz zamierzony adresat. Jezeli Panstwo otrzymali przez pomylke te
informacje prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usuniecie tej
wiadomosci z wszelkich komputerów.