nowe post/preun dla gconfa

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 10:58:30 CEST

Dnia 02-04-2005, sob o godzinie 17:41 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):
> %preun z poprzedniej wersji pakietu przy uaktualnianiu.
> Np. z gnome-games-2.10.0-4 do 2.10.0-5.
> Przy upgrade najpierw wywoła się
> %gconf_schema_install /etc/gconf/schemas/libgnomegames.schemas
> z %post nowej wersji, a potem:
> %gconf_schema_uninstall /etc/gconf/schemas/libgnomegames.schemas
> z %preun starej.

Chmm, to znaczy, że jest problem :( Ale nie mam koncepcji by go
rozwiązać inaczej jak olewając odinstalowywanie schematów. Bo przecież
jak będzie makro w %postun to przy upgrade powinno zadziałać, ale przy
odinstlowywaniu nie - bo nie będzie pliku schematu.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.