mysql 4.0.23

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Pon, 4 Kwi 2005, 17:46:53 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Normalnie to aplikacja powinna wysyłać na dzieńdobry ale można workaroundem
> przez init-connect, patrz parę postów wcześniej.

ale u mnie jakos tez w init-connect nie dziala. nie sprawdzalem czemu,
wolalem do swojej aplikacji (na localhoscie tylko mam 4.1) ktora
testuje, dopisac recznie odpowiednie query. ale z tego tez powodu nie
wrzucam 4.1 na produkcyjny, choc mam ochote... :)

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email