SPECS: gg2.spec - release down, it seems to be unstable

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 00:15:28 CEST

Dnia 04-04-2005, pon o godzinie 23:00 +0200, Robert Kurowski napisał(a):
> To nie przypadkiem zarcik Prima Aprilisowy ?
> Z tego co zauwazylem ta wersja jakos tak w tym czasie wyszla ...

No chyba nie skoro mam u siebie, ale wymaga poprawki, bo wali błędy przy
autologowaniu - patch pewnie pojawi się na dniach.

Artur

zatem jeśli nie ma rozwiązania, to nie ma problemu.