SPECS: memcached.spec (NEW) - new

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 5 Kwi 2005, 14:15:11 CEST

On Tue, Apr 05, 2005 at 02:00:05PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jest to specyficzny rodzaj bufora.

Spierałbym się (i pewnie nie ja jeden). Zarówno zadania (bufor:
separacja pomiędzy I/O o różnych prędkościach, cache: oszczędność), dane
na jakich operuje (bufor: nowe, cache: już przetrawione) jak i free
(czy top):

             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:        239928     233692       6236          0      22384     149764
-/+ buffers/cache:      61544     178384

mówią, że to dwie zupełnie różne rzeczy. Wspólne mają w zasadzie dwie
cechy:
1. _skutkują_ zwiększononą wydajnością określonego podsystemu,
2. są pamięcią.

> Wiec jakie masz _konstruktywne_ propozycje.

'Keszowania' póki co nie ma, jest cache'owanie. I takie wrażenia mam po
przeguglowaniu pl.{comp,hum}.tlumaczenia.

--
Tom Pala <gotar w pld-linux.org>           http://vfmg.sourceforge.net/
                                         http://tccs.sourceforge.net/