Mirror FTP

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 6 Kwi 2005, 22:25:27 CEST

In article <200504062205.02005.pld w nius.waw.pl> you wrote:

> [...]

No właśnie...

> ok, teraz jest info w katalogu:
> "Wstrzymać konie, dopiero się rsyncuje..."
>
> choć jak wysyłałem to wszystko było, więc nie wiem czemu tak. tak sobie
> gdybam że pewno zmiana z ftp mirror na rsync, choc to tylko moje
> gdybanie...

Gdybać to sobie można. Następnym razem,jak będziesz miał zamiar wysłać
podobne newsy, uzgodnij z kim trzeba - w tym przypadku ze mną -
kwestie techniczne samego procesu mirrowania również.
Mirror będzie, ale nie w tej chwili i nie w takiej formie.
Miało być na priva, ale informacja była publiczna, tak więc...

--
ŁT