apache dalej zwalony

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 13:12:58 CEST

On Thu, Apr 07, 2005 at 12:57:19PM +0200, Marcin Król wrote:
> Blad w rc-scripts, ponoc poprawiony w 0.4.0.18. Co nie zmienia faktu,
> ze apache i tak jest zwalony. Co chwila serwuje puste strony zamiast
> tresci, a w logach albo nie laduje nic, albo laduje
>
> httpd.prefork: dl-close.c:365: _dl_close: Assertion `imap->l_type ==
> lt_loaded || imap->l_opencount > 0' failed.
> [Thu Apr 07 12:48:38 2005] [notice] child pid 23910 exit signal Aborted (6)
>
> Mam tak na wszystkich maszynach z AC z apachem 2.0. Pojawilo sie toto
> w okolicach update'u 3 rzeczy: apache'a do 2.0.53-1, php do 5.0.3-6,
> [...]

W sumie mam ten sam zestaw i nie uświadczyłem "białej strony" apache
serwuje w pracy aplikację dla operatorów, korzystają z niej 8 godzin
dziennie, nie zgłosili mi ani razu takich przypadku, co innego że
znowu mozilla na niektórych witrynach ładnie sie ubija i zrzuca core.
Może podaj jakich modułów php i apache używasz na tych (tej) maszynie.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user