apache dalej zwalony

Marcin Kaminski maxiu w best.net.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 13:20:48 CEST

On Thursday 07 April 2005 12:57, Marcin Król wrote:
>  > Zatrzymywanie usługi httpd.prefork.................................[
>  > ZAJĘTY  ]
>  >
>  > i wisi. Po ~10 minutach ubiłem. apachectl stop wyłączyło (ale lock
>  > w subsys został, wiec przy następnym restarcie powtórka).
>
> Blad w rc-scripts, ponoc poprawiony w 0.4.0.18. Co nie zmienia faktu,
> ze apache i tak jest zwalony. Co chwila serwuje puste strony zamiast
> tresci, a w logach albo nie laduje nic, albo laduje
>
> httpd.prefork: dl-close.c:365: _dl_close: Assertion `imap->l_type ==
> [...]

Witam
Ja mam taką konfigurację:
[root w best root]# rpm -qa | egrep 'apache|php'
apache-apxs-2.0.53-4
apache-mod_ssl-2.0.53-4
apache-mod_auth-2.0.53-4
apache-mod_proxy-2.0.53-4
php-mysql-5.0.3-6
php-5.0.3-6
php-pear-1.0-2
php-cgi-5.0.3-6
php-gettext-5.0.3-6
php-mcrypt-5.0.3-6
php-zlib-5.0.3-6
php-curl-5.0.3-6
php-exif-5.0.3-6
php-iconv-5.0.3-6
php-xsl-5.0.3-6
php-xml-5.0.3-6
apache-mod_jk2-2.0.4-1
apache-2.0.53-4
htpasswd-apache-2.0.53-4
apache-mod_dir-2.0.53-4
apache-mod_status-2.0.53-4
php-common-5.0.3-6
php-pcre-5.0.3-6
php-gd-5.0.3-6
php-bcmath-5.0.3-6
php-imap-5.0.3-6
php-posix-5.0.3-6
php-ctype-5.0.3-6
php-dbase-5.0.3-6
php-ftp-5.0.3-6
php-pgsql-5.0.3-6
php-dom-5.0.3-6

I wszystko działa bez problemu, obciążenie jest duże.
No może prawie bez problemu, bo jest jedna rzecz którą już ominąłem. Chodzi o
to że PHP jest skompilowany do chyba 1024 otwartych plików. Przy 628
wirtualkach z dwoma plikami logów dla każdej PHP przestawał współpracować z
siecią (np. fopen na URLach, ftp_*, curl_* itp). Obszedłem to robiąc jeden
duży plik z logami i dzieląc go raz dziennie na odpowiednie dla wirtualek.

Pozdrawiam

--
- Marcin Kaminski --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------- 6net project ---