apache dalej zwalony

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 7 Kwi 2005, 23:17:13 CEST

On Thu, Apr 07, 2005 at 12:57:19 +0200, Marcin Król wrote:

> Mam tak na wszystkich maszynach z AC z apachem 2.0. Pojawilo sie toto

Ja na 2.0.52 tego nie zaobserwowałem.

> Oczywiscie "nobody cares" :-/ Poki co wrocilem do apache'a 1 i

Ja 'care' - nie aktualizuję do 2.0.53. glibc-2.3.4-1, php-5.0.4-1
(wcześniej 5.0.3).

> zaczynam sie zastanawiac czy jest sens uzywac nadal PLD na produkcji
> jezeli majac takie kwiatki slysze, ze juz niebawem bedzie wersja stable

Jest. Pod warunkiem, że się ma maszynę testową. Ja na szczęście mam
możliwość przetestowania pakietów przed upgradem, ale od kilku miesięcy
odradzam PLD znajomym, bo widziałem świeże instalacje i strasznie to
wygląda.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/