Re: b³±d: php-pear-PEAR-1.4.0-0.a9.2

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Pią, 8 Kwi 2005, 21:16:47 CEST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 6 kwietnia 2005 (13:58:52) można przeczytać:

> Bo wlasnie go godzine temu przenioslem. Indeksy sie generuja.
> Tyle, ze przy load rzedu 15-20 na ep jakiekolwiek ruchy na ftp to tragedia
> (kilka godzin).

> Ktos wie, czy taki load to norma, czy cos nienirmalnego i co go powoduje ?

Widziałem load 40 gdzie pracowało się płynnie (AFAIR wczesne 2.4 i
podwójne P4), ale praktycznie przy obecnych jajkach load przy którym
wszystko działa normalnie to 1, powyżej anomalia.

A co może generować od IRQ po pamięć.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net