SPECS: kdemultimedia.spec - disable gstreamer by default (otherwis...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 9 Kwi 2005, 21:25:42 CEST

On Sat, Apr 09, 2005 at 21:22:15 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Nie. Kto by się chciał bawić w takie coś tylko po to by parę MB zaoszczędzić?

Myślałem raczej o czasie uruchamiania i mielenia dyskiem. Tym bardziej,
że takie biblioteki lubią się same polinkować z kolejnymi, więc można
odciąć spory kawałek.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>        http://vfmg.sourceforge.net/
                                    http://tccs.sourceforge.net/