SPECS: wxWidgets.spec - BR: pkgconfig - rm expat-devel

Nie, 10 Kwi 2005, 20:55:35 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ma.

> Tego nie wiesz.

Widocznie wiesz lepiej. Ktory z w/w bedzie eliminowany?

> Zasada jest prosta - pakiet czegoś używa _bezpośrednio_ to daje się
> BuildRequires. Wymaga pośrednio przez pakiet X to BuildRequires winno być w
> specu X.
>
> Zasada jest ogólna i jasno mówi czego dany program bezpośrednio wymaga, a
> takie usuwanie BR to tworzenie niepotrzebnego wyjątku.

To w takim razie jest to nowa zasada.
Dotychczas, o ile wiem, w PLD obowiazywala zasada eliminacji BR, ktore byly
wymagane posrednio przez inne BR.

Ale ja tu tylko sprzatam. Moze niech sie autor zmiany wypowie ?

  phone (48)(58) 347 14 61