SPECS: wxWidgets.spec - BR: pkgconfig - rm expat-devel

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 10 Kwi 2005, 21:58:47 CEST

Dnia 10-04-2005, nie o godzinie 21:20 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):

> Uhh. To tekst qboosha - jego wersja jest jak widać inna od wigeta/mojej :-)
> Teraz pytanie która jest właściwa i dlaczego. Qboosh?
>
> Argumenty przemawiające za drugą opcją (BR na wszystkie pakiety wymagane
> bezpośrednio) już podałem (w skrócie: jasno mówi czego pakiet wymaga,
> uniezależnia od bcondów/zmian w pakietach pośrednich i jak dla mnie jest po
> prostu logiczne :-)

Ja jestem za wersją Arka, można grepem sprawdzić, co się zjebie po
zmianach w bibliotece.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>