squirrelmail 1.4.4

Lukasz "S-K" Jarochowski L.Jarochowski w sanity.int.pl
Nie, 10 Kwi 2005, 22:51:46 CEST

Tomasz Witek napisał(a):
> Problem jest taki:
> squirrelmail-1.4.4-1
> courier-imap-3.0.8-4  (maildir)
> linuxem (firefox,mozilla) dziala ok. Pod IE napewno 6, czy inne nie
> wiem. po zalgowaniu jest ok, ale jak zaznacze majle i klikna anuluj,
> czasem jak wcisne odswierz, czsem jak tylko wybiore forder dostaje:
>
> Musisz byc zalgowany ....
>
> Czy ktos to zaobserwowal ?

Tak, miałem to samo. Już nie pamiętam co pomogło, bo zapodałem dwa
rozwiązania na taz i nie wiem które zadziałało - pierwsze, to wywalenie
większości pluginów (okrojone do niezbędnego minimum), a drugie to w
php.ini włączenie session.autostart.

Pozdrawiam
ŁJ

--
Wszędzie słyszę krzyk. Cierpień nieustająca melodia....
GG:0x4BE039                  lukasz < w > sanity.int.pl