apache dalej zwalony

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Nie, 10 Kwi 2005, 23:02:54 CEST

Dnia czwartek, 7 kwietnia 2005 12:57, Marcin Król napisał:

> ze apache i tak jest zwalony. Co chwila serwuje puste strony zamiast
> tresci, a w logach albo nie laduje nic, albo laduje

O, też tak masz? U mnie jest to samo na pewnej stronie w PHP:
pisana w czasach, gdy na serwerze stało PHP 4.x, potem nieużywana i
niezmieniana dość długo, w międzyczasie wskoczyło bodajże 5.0.2 i zaczęło się
sypać bez żadnych wskazówek co jest grane. Ale po ostatnich upgrade'ach na
serwerze do świeżego AC + jakieś drobiazgi z ready nawet Uebimiau nie chce
wyjść poza okno logowania. Ale na przykład kilka forum na phpBB chodzi bez
problemu.

> w okolicach update'u 3 rzeczy: apache'a do 2.0.53-1, php do 5.0.3-6,
> glibc do 2.3.4-1.

Mówisz, że powrót do apache1 pomoże?

--
pozdrawiam,