Mozilla-firefox i Kerberos v5

Mariusz Kryński mrk w sed.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 20:27:51 CEST

Dnia 11-04-2005, pon o godzinie 03:48 +0200, Michał Panasiewicz
napisał(a):

> moze jais draft przynajmniej do kokumentacji???
> i łatki podeslij

Jak czas pozwoli to coś napiszę...

Jeśli chodzi o łatki - patcha włączającego heimdala zamiast shishi
wysłałem - nie został jeszcze nałożony. Patch na apache-mod_auth_kerb -
to samo (może to ktoś wrzucić?) Całe szczęście cyrus-sasl jest już
kompilowany z gssapi.

--
mrk