glibc i zwisy poldka

Pon, 11 Kwi 2005, 21:08:13 CEST

On Monday 11 of April 2005 21:06, Jakub Bogusz wrote:

> Program testowy jest zły - seek cookie działa trochę inaczej niż seek (info
> libc, szukać cookie - tzn. ma zwracać 0 lub -1, natomiast nowy offset ma
> wpisywać pod zmienną podaną jako drugi parametr (i to nie jest to samo,
> co fpos_t).
Doczytałem to po tym jak pisałeś by przetestować *offset = rc w poldku (u mnie
oczywiście mimo to źle działa). Na libc-alpha nie kwapią się by skomentować
ten problem. Spróbujemy pociągnąć wątek.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/