SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 11 Kwi 2005, 23:18:11 CEST

On Mon, 11 Apr 2005 22:41:34 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> Po co? Do tej pory działało bardzo dobrze bez tego.

w dalszym ciągu działa dobrze. nawet z tym.

> I, jak widać, brak tego był przewidziany i zupełnie poprawny.

nie był przewidziany dla posiadania bazy danych mime. Poprawny nie był,
bo wywoływany dwukrotnie przy upgrade.

ach, zpomniałem dodać. gimp z tym post,postun działa tylko w 16
kolorach. musze uzupełnić czendżlog. bez jaj wolf, ta zmiana warta jest
dyskusji? 110 kb (!) programu załatwijącego drobny update?

--
Fryderyk Dziarmagowski