SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 12 Kwi 2005, 08:05:22 CEST

On Mon, 11 Apr 2005 23:45:37 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

[...]
> Nie, bo instaluje mi jakieś gnomowe badziewie.

fakt, merytoryczny argument.

> Jest warta dyskusji. Cytując KotORa 2: małe, nic nie znaczące zmiany
> powodują powstanie fal, które się rozchodzą, a później wracają ze
> znacznie większą siłą.

jak powiedział Tytus de Zoo: "lecimy z prędkością pszczoły, dolecimy za
2 godziny".

> Dlaczego teraz mamy przymknąć oko na jeden niepotrzebny, mały pakiet?
> A jakby ta zmiana ciągnęła inne pakiety? Dwa niepotrzebne pakiety też
> są w porządku? A 5? 10? 50? 100? Gdzie jest granica, przez kogo
> ustalona? Jeżeli 110 KB jest niewarte uwagi, to od jakiego rozmiaru
> należy zwracać uwagę?
> Dla mnie każdy _niepotrzebny_ pakiet wart jest dyskusji.

"Mamy przymknąć"? jest Was więcej? _niepotrzebny_ ? ależ jest jak
najbardziej potrzebny. mnie. a że ty masz jakieś niegnomowe badziewie
poinstalowane to nie mój problem. To się nazywa sztuka kompromisu, nie?

wycofam. nie mam zamiaru tracić czasu na takie poważne rozprawy
filozficzne.
--
Fryderyk Dziarmagowski