SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 16:43:33 CEST

Dnia 12-04-2005, wto o godzinie 13:46 +0200, Tomasz Pala napisał(a):

> Wystarczający.
$ poldek --shcmd="desc -R gimp"|grep gnome
    libart_lgpl libexif libgnomecanvas | libgnomecanvas libgtkhtml
libjpeg

Jak widać, inne gnomowe badziewie tez mu instaluje. I co z tego?

> Tak.
Tak pewnie. Powinniśmy jeszcze warunkowo uruchamiać update-mime-database
no i oczywiście scrollkeeper-update, bo przecież bez uruchomienia ich
programy będą równie dobrze działać.

Po jakąś cholerę w gimp.desktop jest pole MimeType, prawda?

Zobaczmy jak to robimy w przypadku innych programów:
a) pakiet zawiera dokumentację gnomeową - odpalamy scrollkeeper-update i
dajemy R(post,postun): scrollkeeper.

b) pakiet zawiera typy mime - odpalamy update-mime-database i dajemy
R(post,postun): shared-mime-info.

No i jeszcze c:
c) pakiet zawiera MimeType w desktopie - odpalamy
update-desktop-database i dajemy R(post,postun): desktop-file-utils !!!

Czy to jest jakieś nielogiczne? W czym problem? Chcemy wykorzystać
wszystkie dobrodziejstwa jakie autorzy oprogramowania dla nas
przygotowali, tak czy nie?
A może po raz kolejny będzie poprostu tak, jak Ty chcesz i nie ma nawet
o czym dyskutować?

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org