SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 18:14:53 CEST

Dnia 12-04-2005, wto o godzinie 17:58 +0200, Bartosz Taudul napisał(a):
> Klapki na oczach co poniektórych. Tak się zastanawiam, czy to
> desktop-cośtam nie umożliwi mi w KDE odpalenia gimp-a przez kliknięcie
> na pliku *.xcf, ale dokumentacja do tego jest żadna, więc nie wiem.
> A chłopcy-gnomowcy zamiast normalnie wytłumaczyć co i jak wolą jakieś
> pierdoły o pszczółkach opowiadać.
To trzeba się było spokojnie zapytać, a nie rzucać, że coś jest
nadmiarowe i że tego nie chcesz!
A jaką dokumentację chcesz? I dlaczego do do desktop-file-utils?
Najpierw chyba trzeba by (ale mogę się mylić, bo nie znam KDE) zobaczyć,
czy KDE wspiera to rozwiązanie i korzysta w ogóle z
pliku /usr/share/applications/mimeinfo.cache

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org