SPECS: pkgconfig.spec - updated to 0.17 ; STBR

Kamil Kosiński paladine w op.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 18:25:17 CEST

Dnia 12-04-2005, wto o godzinie 18:15 +0200, paszczus napisał(a):
> Author: paszczus                     Date: Tue Apr 12 16:15:24 2005 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - updated to 0.17 ; STBR
A w tej wersji jest już poprawiony ten problem (a może wątpliwy ficzer)
z rozwijaniem makr? Jeśli nie, to złym pomysłem jest puszczanie tego na
buildery, bo od groma rzeczy będzie sie nam nie budowało.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux,org