SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 19:03:01 CEST

Dnia wtorek, 12 kwietnia 2005 18:49, Bartosz Taudul napisał:

> Wygląda na to, że nie.

Zdaje się też nie używać /usr/share/mime/* tylko /usr/share/mimelnk - a czym
to aktualizować i tak by było przenośne między róznymi WM-ami to nie za
bardzo mogłem niestety wygooglać :(

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban