SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 19:30:29 CEST

Dnia wtorek, 12 kwietnia 2005 19:11, Kamil Kosiński napisał:

> GNOME z tego na 100% nie korzysta. Używa /usr/share/mime/*

Z rozmów na IRC wynika, że podobno KDE 3.4 wspiera shared-mime-info, jeśli
ktoś ma na je na i686 to mogę służyć paczkami Scribusa przygotowanymi
specjalnie dla shared-mime-info (commit do cvs-a będzie wraz z 1.2.2, jakby
co)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban