SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 12 Kwi 2005, 19:36:24 CEST

On Tue, 12 Apr 2005 19:29:04 +0200
Kamil Kosiński <paladine w op.pl> wrote:

> Przegrepowałem źródła nautilusa i vfs, ale nic o mimelnk nie
> znalazłem, więc chyba możemy uznać, że GNOME nie używa /usr/share/
> mimelnk

GNOME 2.10.x (począwszy od 2.8.x) wspiera MIME oparte o zwartość
plików .desktop. Wszysko inne jest obsolete. koniec. kropka.

--
Fryderyk Dziarmagowski