SPECS: gimp.spec - R post, postun: desktop-file-utils

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 12 Kwi 2005, 19:44:43 CEST

Dnia wtorek, 12 kwietnia 2005 19:36, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> GNOME 2.10.x (począwszy od 2.8.x) wspiera MIME oparte o zwartość
> plików .desktop. Wszysko inne jest obsolete. koniec. kropka.

Shared-mime-info też jest obsolete? Znaczy się wszystkie "file patterns" etc.
trzeba podawać w każdym możliwym programie (a raczej w odpowiadającym mu
pliku .desktop w /usr/share/applications ), który obsługuje np. typ
application/x-kiszka ?

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban